Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Ποιος είναι ο πραγματικός αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης

Ποιος είναι ο πραγματικός αντίκτυπος των...

Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία 20 χρόνια

Η τεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίας έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία 20 χρόνια, με βασική εξέλιξη την εμφάνιση των κοινωνικών μέσων. Επομένως, ποιος είναι ο πραγματικός αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης; Παρακάτω σας έχω χρήσιμες πληροφορίες για την ζωή στο διαδίκτυο, που είναι τόσο χρήσιμες όσο και ένας εξειδικευμένος τεχνικός 24ώρες.

Ο ρυθμός της αλλαγής επιταχύνεται. Για παράδειγμα, η ανάπτυξη της κινητής τεχνολογίας έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του αντίκτυπου των κοινωνικών μέσων. Σε όλο τον κόσμο, οι κινητές συσκευές κυριαρχούν σε όρους συνολικών λεπτών που δαπανώνται online. Αυτό θέτει τα μέσα στον καθένα από εμάς να συνδεθεί οπουδήποτε, ανά πάσα στιγμή σε οποιαδήποτε συσκευή.

Μια συναρπαστική μελέτη του Ομίλου Consumer Insight της New York Times αποκάλυψε τα κίνητρα που ανέφεραν οι συμμετέχοντες για την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τα κοινωνικά μέσα. Αυτά περιλαμβάνουν την επιθυμία να αποκαλύψουν διασκεδαστικό και πολύτιμο περιεχόμενο σε άλλους ή να ορίσουν τον εαυτό τους για να μεγαλώσουν και να “θρέψουν” σχέσεις και να βγάλουν λεφτά για μάρκες και αιτίες που τους αρέσουν ή υποστηρίζουν.

Αυτοί οι παράγοντες έχουν προκαλέσει την εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων από το να είναι ένα πρακτικό μέσο για να διατηρείτε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά σας με τρόπους που έχουν πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται με τρόπους που διαμορφώνουν την πολιτική, τις επιχειρήσεις, τον παγκόσμιο πολιτισμό, την εκπαίδευση, τη σταδιοδρομία, την καινοτομία και πολλά άλλα.

Σε σύγκριση με άλλα μέσα ενημέρωσης, η επιρροή των κοινωνικών μέσων στις πολιτικές εκστρατείες αυξήθηκε εντυπωσιακά. Τα κοινωνικά δίκτυα διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην εκλογική πολιτική. Σχεδόν το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού βρίσκεται τώρα στο Facebook. Επειδή τα κοινωνικά δίκτυα τροφοδοτούν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ανθρώπων, γίνονται πιο ισχυρά καθώς μεγαλώνουν.

Χάρης στο διαδίκτυο, κάθε άτομο με διάφορες απόψεις μπορεί να δει ότι δεν είναι μόνος. Και όταν αυτοί οι άνθρωποι βρίσκουν ο ένας τον άλλον μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ή μέσω κάποιου ενημερωτικού blog μπορούν να κάνουν πράγματα - δημιουργούν μνήμες, δημοσιεύσεις που ενισχύουν την κοσμοθεωρία τους.

Η άνοδος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σημαίνει ότι είναι ασυνήθιστο να βρεθεί ένας οργανισμός που να μην προσεγγίζει τους πελάτες και τις προοπτικές του μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ή άλλη. Οι εταιρείες, από ένα ταξιδιωτικό γραφείο μέχρι μια πολυεθνική, βλέπουν τη σημασία της χρήσης των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για τη σύνδεση με τους πελάτες και την οικοδόμηση εσόδων. Επίσης, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είχαν βαθιές επιπτώσεις στην πρόσληψη. Το 19 τοις εκατό των διαχειριστών μίσθωσης παίρνουν τις αποφάσεις πρόσληψης τους, βασισμένες σε πληροφορίες που υπάρχουν στα social media.

Στο τέλος της ημέρας καταλαβαίνουμε ότι το μοίρασμα της προσωπικής μας ζωής αποσκοπεί στο να κάνουμε τους ανθρώπους να βλέπουν και να ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο μας. Για παράδειγμα μας αρέσει να επικοινωνούμε μια πολυτελή διαμονή στη Σαντορίνη ή τα καινούργια μας παπούτσια κτλ. Όσο το περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι σχετικό και η ανάγκη πληροφόρησης εξακολουθεί να υπάρχει, είναι πάντα χρήσιμο για οποιονδήποτε οργανισμό που χρησιμοποιεί κοινωνικά μέσα να συνεχίσει να δημοσιεύει.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά