Κοινωνία

»

Στην προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου η συζήτηση του θέματος

16/09/2018 20:20

Ανατροπές στην κυκλοφορία των οχημάτων, αλλά και στη φυσιογνωμία ολόκληρων συνοικιών της Πάτρας, φέρνει η επικείμενη λειτουργία της Μικρής Περιμετρικής. Το έργο θα αλλάξει οριστικά το χάρτη, δεδομένου ότι δρομολογείται η αντιδρόμηση της Κανακάρη, και της Κορίνθου, αλλά πλέον ανοίγει η συζήτηση και για την αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως και τμήματος της Μαιζώνος  μετά την άρνηση του ΚΤΕΛ να δρομολογήσει λεωφορεία στη Κανακάρη, όταν αυτή αντιδρομηθεί.

Πάτρα: Μπήκαμε στην ετοιμοπαράδοτη Μικρή Περιμετρική- ΔΕΙΤΕ τα τούνελ, την φρέσκια άσφαλτο και τα… γκράφιτι – ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Το θέμα θα απασχολήσει την προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την ερχόμενη Τετάρτη, όπου θα συζητηθούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και τα μέτρα κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης του ευρύτερου κέντρου.

Σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης θα συζητηθούν με εισηγητή τον κ. Στάμο τα εξής θέματα: «Για το Κυκλοφοριακό στο Ιστορικό Κέντρο της Πάτρας και την αντιδρόμηση Κορίνθου- Κανακάρη και «Έγκριση φακέλου και διαδικασίας ανάθεσης της Μελέτης  «Μέτρα Αναβάθμισης της Συγκοινωνιακής Εξυπηρέτησης, Διαχείριση της Κυκλοφορίας και Στάθμευσης»

Το Αστικό ΚΤΕΛ στις συζητήσεις που έχει με τη δημοτική Αρχή, προτείνει τα λεωφορεία να κατευθύνονται από την Κορίνθου αριστερά στην Ερμού, αριστερά στην Κανακάρη και στην Κολοκοτρώνη αριστερά πάλι, εν συνεχεία στη Μαιζώνος δεξιά με κατεύθυνση προς την έξοδο της Πάτρας μέχρι την Αγίας Σοφίας.

«Υπάρχει η σκέψη για αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως, εξάλλου η αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως υπάρχει ως πρόταση στη Μελέτη Δοξιάδη.  Πάντως σε κάθε περίπτωση, το θέμα θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο μελετητής που θα αναλάβει τη μελέτη, η οποία θα προκηρυχθεί, θα αφορά και την πιθανή εναλλακτική δρομολόγηση των λεωφορείων, μετά τη λειτουργία της Μικρής Περιμετρικής και την αντιδρόμηση της Κανακάρη», δηλώνει στο thebest.gr, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος.

Η προκήρυξη της εν λόγω μελέτης θα αποφασιστεί στην προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και ο μελετητής θα κληθεί να δώσει άμεσα, απαντήσεις στον «γρίφο» της διέλευσης των λεωφορείων.

Η αντιδρόμηση της Κανακάρη

Στο μεταξύ συνεχίζονται τα έργα της αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη. Ήδη συνεργεία τοποθετούν φωτεινούς σηματοδότες «ανάποδα» στην διασταύρωση της Κανακάρη με την Γούναρη και προχωρά σταδιακά μέχρι την Παπαφλέσσα.

Ωστόσο, κάτοικοι της Κανακάρη συνεχίζουν να διαμαρτύρονται, ωστόσο στη δημοτική Αρχή εκτιμούν πως όταν θα λειτουργήσει και η Μικρή Περιμετρική από τα τέλη Σεπτεμβρίου, ο κυκλοφοριακός φόρτος θα μοιραστεί. Σύμφωνα με τον κ. Στάμο το έργο της αντιδρόμησης θα έχει ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι τέλος του χρόνου.

Να σημειωθεί ότι το ΤΕΕ Δυτική Ελλάδας, με μελέτη του έχει κρίνει απαιτητή την αντιδρόμηση, «μιας και η είσοδος του ρεύματος κυκλοφοριακής ροής της πόλης είναι στη βόρεια πλευρά της στον άξονα της ΝΕΟ Πατρών-Αθηνών (δεξιά) και η έξοδος από την πόλη στη νότια πλευρά (αριστερά)» και εκτιμά ότι «αυτός είναι ο σωστότερος κυκλοφοριακός σχεδιασμός με τα συγκεκριμένα δεδομένα».

Σχετικά άρθρα: