Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Το τελικό σχέδιο του Δήμου για την αντιδρόμηση της Κανακάρη – Πώς αλλάζει ο κυκλοφοριακός χάρτης από τη λιμενική ζώνη μέχρι τη Μικρή Περιμετρική

Το τελικό σχέδιο του Δήμου για την αντιδ...
Βγενόπουλος Φάνης

Πάτρας: Τμηματικά η αντιδρόμηση, τι θα γίνει με τα λεωφορεία, που θα επιτρέπεται η στάθμευση

Στην τμηματική εφαρμογή του μέτρου της αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη θα προχωρήσει η δημοτική Αρχή της Πάτρας, υλοποιώντας τις κυκλοφοριακές μελέτες που εντάσσουν τη λειτουργία της μικρής περιμετρικής, του κόμβου Κούρτεση και την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε οδό διπλής κατεύθυνσης και συνδυασμός όλων αυτών με την αντιδρόμηση των οδών Κανακάρη και Κορίνθου. Η αντιδρόμηση της Κανακάρη, σύμφωνα με την πρόταση του Δήμου Πατρέων, μπορεί να ξεκινήσει μετά την παράδοση στην κυκλοφορία της Μικρής Περιμετρικής (σ.σ. το προσεχές Σάββατο) από  το τμήμα Ελευθερίου Βενιζέλου – Αρχιεπισκόπου Ιεροθέου (ή Σμύρνης) και στη συνέχεια Αρχιεπισκόπου Ιεροθέου (ή Σμύρνης) – Παπαφλέσσα και Παπαφλέσσα – Γούναρη.

Τι είπε ο Δήμαρχος Πατρέων για την αντιδρόμηση Κορίνθου - Κανακάρη, στη συνάντηση με τη Συντονιστική

Το σχέδιο της δημοτικής Αρχής θα παρουσιάσει το μεσημέρι της Τετάρτης στο Δημοτικό Συμβούλιο, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του thebest.gr θα περιλαμβάνει τα εξής:

Η πλήρης αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη να γίνει αφού ολοκληρωθούν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

• Μέσω της μελέτης που συζητείται την Τετάρτη στο Δημοτικό Συμβούλιο «Μέτρα αναβάθμισης της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, διαχείρισης της κυκλοφορίας και στάθμευσης» θα εξετασθεί το ζήτημα της εναλλακτικής διαδρομής των αστικών λεωφορείων μετά το Κέντρο, εκτός της Κανακάρη, με πιθανή αντιδρόμηση Μαιζώνος (μετά το κέντρο) – Κωνσταντινουπόλεως για τις λεωφορειακές γραμμές, όπως προβλέπεται και από τη μελέτη Δοξιάδη  «Γενική Μελέτη Μεταφορών και Κυκλοφορίας για την Πόλη της Πάτρας». Με αυτή τη μελέτη, που θα έχει ως πρώτο μέρος την εξέταση της αντιδρόμησης της Μαιζώνος από Κολοκοτρώνη και της Κωνσταντινουπόλεως, τα αστικά λεωφορεία θα ακολουθήσουν τη διαδρομή Ναυαρίνου – Κανακάρη – Κολοκοτρώνη – Μαιζώνος – Κωνσταντινουπόλεως – Αγίας Σοφίας – Κόμβος Κουρτέση – Πανεπιστημίου. Μ’ αυτή την επιλογή εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό και μειώνεται κυκλοφοριακά το τμήμα της Κανακάρη από Κολοκοτρώνη έως Περιμετρική.

Πάτρα: Στο τραπέζι η αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως – «Γρίφος» τι θα γίνει με τα λεωφορεία

• Με την παραλαβή του πρώτου μέρους της μελέτης που αφορά την αντιδρόμηση Μαιζώνος – Κωνσταντινουπόλεως θα προχωρήσουν και όλες οι υπόλοιπες ενέργειες υλοποίησης της. (προμήθεια και εγκατάσταση φωτεινών σηματοδοτών κλπ).

• Με την ολοκλήρωση μελέτης του ΣΒΑΚ που θα έρθει σύντομα προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Στα πλαίσια αυτής της μελέτης, εκτός πολλών άλλων, θα αντιμετωπιστούν προβλήματα προσβασιμότητας στην οδό Κορίνθου – Κανακάρη – Μαιζώνος – Κωνσταντινουπόλεως – Αγίας Σοφίας για ΑμεΑ.

Στο μεταξύ, οι υπηρεσίες του Δήμου προχωρούν τις διαδικασίες για να βελτιωθούν άμεσα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των κατά μήκος κλίσεων της Κανακάρη στην συμβολή τους με τις οδούς Γκότση, Καρόλου και Άστιγγος και να απελευθερωθούν τα πεζοδρόμια από τους στύλους της ΔΕΗ, όπως έχει αποφασιστεί στο τμήμα Γκότση – Άστιγγος. Μετά την υπογειοποίηση των δικτύων της ΔΕΗ, να επανακατασκευαστούν τα πεζοδρόμια με τις μεγαλύτερες δυνατές βελτιώσεις. Στην ίδια περιοχή είναι σε εξέλιξη μελέτη για την εγκατάσταση κάδων απορριμμάτων.

Με την απευθείας αγορά των υπολοίπων δύο ιδιοκτησιών, ώστε να ολοκληρωθεί η διάνοιξη της οδού Ναυαρίνου  (συνέχεια Κανακάρη) στο τμήμα Βορείου Ηπείρου – Ελευθερίου Βενιζέλου μετά το γραφειοκρατικό μπλοκάρισμα της επανακήρυξης του Σχεδίου Πόλης στο Τμήμα αυτό.

Είναι γεγονός! Το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου παραδίδεται η Μικρή Περιμετρική της Πάτρας – Εκδηλώσεις και συναυλία από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

•Για τη στάθμευση αυτοκινήτων των μόνιμων κατοίκων, θα γίνει επέκταση του συστήματος της εκ περιτροπής στάθμευσης από Ζαΐμη – Μαιζώνος – Καρόλου – Κανακάρη – Ζαΐμη. Θα αφορά τους μόνιμους κατοίκους της συγκεκριμένης περιοχής, τους κατοίκους του τμήματος της Κανακάρη από Άστιγγος έως Καρόλου και τους κατοίκους του τμήματος Καραϊσκάκη – Σατωβριάνδου  όπου έγινε ανάπλαση.

Η δημοτική Αρχή θα προχωρήσει, επίσης, στην τροποποίηση του Σχεδίου Πόλης για στάθμευση – παρκινγκ και αγορά του οικοπέδου που βρίσκεται στην οδό Κανακάρη και Γκότση και στη διαμόρφωση – κατασκευή παρκινγκ του οικοπέδου του Δήμου στον κόμβο Κουρτέση και Περιμετρική, ανεξάρτητα αν θα προχωρήσει η ανταλλαγή του αγροτεμαχίου με την Αστυνομική Διεύθυνση.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσουν, επίσης, οι εργασίες για διαμόρφωση σε παρκινγκ του χώρου του ΟΣΕ στην Νόρμαν και Αθηνών, που έχει παραχωρηθεί στο Δήμο για αυτό το σκοπό.

Επίσης, η δημοτική Αρχή για να αποτρέψει τη μονιμοποίηση του χώρου μεταξύ ΚΕΠ και Αγίου Νικολάου ως χώρου στάθμευσης, θα τοποθετήσει μπάρα στη Γούναρη με ηλεκτρονική κάρτα για τους εργαζόμενους (Πρόταση ΟΛΠΑ που αναλαμβάνει και τα έξοδα). Αυτό θα συμβεί όταν προχωρήσει η προσωρινή ανάπλαση της ζώνης από Γούναρη έως Αγίου Νικολάου.

• Μετά τη λειτουργία της Μίνι Περιμετρικής θα απαγορευτεί η κίνηση βαρέων φορτηγών από Κανελλοπούλου έως Βενιζέλου. Όπου χρειάζεται θα υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις (πχ φορτηγά που δραστηριοποιούνται στο εμπορικό λιμάνι).

• Από τη Βενιζέλου έως τη Γούναρη το έργο της αντιδρόμησης, φωτεινοί σηματοδότες, διαγράμμιση σήμανση θα μπει σε λειτουργία τμηματικά.

Άμεσα μπορεί να ξεκινήσει το τμήμα Ελευθερίου Βενιζέλου – Αρχιεπισκόπου Ιεροθέου (ή Σμύρνης) και στη συνέχεια Αρχιεπισκόπου Ιεροθέου (ή Σμύρνης) – Παπαφλέσσα και Παπαφλέσσα – Γούναρη.

Για τη Μικρή Περιμετρική

Ο αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος αναμένεται να επαναδιατυπώσει μια σειρά παρατηρήσεων για τον σχεδιασμό του έργου, που σύμφωνα με το Δήμο Πατρέων έχει προβλήματα τα οποία από τη μια πλευρά θα δημιουργήσουν δυσλειτουργία, από την άλλη περιορίζουν τη χρησιμότητα του. Τέτοια ζητήματα, σύμφωνα με τον Δήμο Πατρέων, υπάρχουν στα Ταμπάχανα, όπου θα έπρεπε να υπάρχει κόμβος, ώστε να αποτραπεί ο αποκλεισμός γειτονικών συνοικιών (πχ Αρόης) και η αδυναμία επικοινωνίας γειτονικών δρόμων με τη mini Περιμετρική, με χαρακτηριστική περίπτωση την έξοδο προς το Κάστρο.

Πάτρα: Μπήκαμε στην ετοιμοπαράδοτη Μικρή Περιμετρική- ΔΕΙΤΕ τα τούνελ, την φρέσκια άσφαλτο και τα… γκράφιτι – ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Ο Δήμος μέσω της μελέτης  «Μέτρα αναβάθμισης της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, διαχείρισης της κυκλοφορίας και στάθμευσης» θα εξετάσει το σύνολο των προβλημάτων που θα προκύψουν και τη συνέχεια θα προχωρήσει σε ενέργειες βελτίωσης με τη συνεργασία της Περιφέρειας και της κυβέρνησης.

Κοντά στις δύο μελέτες που ξεκινούν άμεσα, στη συνέχεια θα υπάρξει από τον Δήμο Πατρέων και η εκπόνηση της πλήρους κυκλοφοριακής – συγκοινωνιακής μελέτης για να δούμε συνολικά τις αναγκαίες παρεμβάσεις που χρειάζεται να γίνουν σ’ όλη την πόλη, δηλαδή την μελέτη «Εκπόνηση Επιχειρησιακού Σχεδίου Αστικών Συγκοινωνιών».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις